Regulamin świadczenia usług sklepu noli.pl

§ 1

noli.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Daria Szczerba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Daria Szczerba z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Żwirowej 17, 97-200, NIP 7732455465, REGON 383222175. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie noli.pl.

§ 2

noli.pl jest sklepem internetowym z personalizowanymi, drukowanymi obrazami na płótnie i plakatami.

§ 3

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem noli.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

§ 4

  1. Aby złożyć zamówienie, można najpierw zarejestrować się na stronie sklepu (https://noli.pl/moje-konto/), wybrać załóż konto i wypełnić wskazany na tej stronie formularz, ale można też złożyć zamówienie bez zakładania konta.
  2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego produktu, wybraniu poszczególnych możliwości personalizacji, ewentualne uzupełnieniu pól z tekstem do wpisania oraz załączeniem zdjęcia, kliknięcie znaku „dodaj do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia. Później następuje ewentualna akceptacja ostatecznej wersji produktu.
  3. Odbiór zamówienia nie może być dokonany osobiście.
  4. Zamówienie może być dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje w trakcie składania zamówienia.
  5. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
  6. Serwis noli.pl ma prawo odstąpić od realizacji zamówienia, zwracając oczywiście pełną kwotę wraz z opłaconą usługą dostawy Zamawiającemu.

§ 5

  1. Zamawiający – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki, natomiast Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż.
  2. Aby uniknąć niezadowolenia wśród naszych klientów dla części naszych produktów oferujemy możliwość akceptacji projektu.
  3. Robimy to aby umożliwić dokonanie ewentualnych poprawek jeszcze przed otrzymaniem finalnego produktu.
    Po otrzymaniu wizualizacji projektu Zamawiający ma trzy możliwości:
    1. realizować dalej zamówienie, co oznacza akceptację projektu i realizację fizycznego produktu oraz jego wysyłkę,
    2. nanieść poprawki do projektu – w razie konieczności wykonania dodatkowych zmian pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 20 PLN,
    3. anulować zamówienie, wtedy nie dochodzi do fizycznej realizacji produktu. Jeśli Zamawiający nie akceptuje projektu to serwis zobowiązuje się do usunięcia wszystkich danych związanych z realizacją projektu oraz do zwrotu wszystkich kosztów pomniejszonych o 20 PLN za przygotowanie projektu jednego produktu w terminie do 7 dni roboczych.

§ 6

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
  2. W takiej sytuacji odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek noli.pl, który pokrywa związane z tym koszty.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy produkt w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona serwis noli.pl nie wysyła nowego produktu na swój koszt.

 

W razie wątpliwości do któregokolwiek z zapisów regulaminu, jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji – nasze dane kontaktowe znaleźć można w zakładce – KONTAKT ❤️

Zamknij

noli

Personalizowane obrazy i plakaty

Zamknij

Koszyk (0)

Cart is empty Brak produktów w koszyku

noli

Personalizowane obrazy i plakaty